torsdag 13. mai 2010

Roots'n 2009






Ska Patrol startet rabaldret, og makan til lurveleven og spilleglede har jeg knapt nok sett.Og vi forlot alle sammen teltet smilende,og lettere beruset av musikk og leskende sommerdrikke.



Solblomsten lot dansefoten ta overhånd i solskinnet.







Gudbedre som det smalt, Audrey Horne gikk på scenen og øste ut heidundrende rock'n roll som fikk tørrfiskbrygga til å knake i sammenføyningene. Hørselen min blir vel aldri den samme igjen, men morro!! Det var det :)




Samme band og når jeg hører etter kan jeg ennå høre pipingen i ørene mine...



Big Bang spilte også opp til "dans" og bekreftet sin status som et liveband av store dimensjoner. Jeg ble imponert og har i ettertid stadig lånt øre til denne gjengen.



Mere "surferock"



Mr. Greni live on stage..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar